ادبی ادبی .

ادبی

ثبت تغییرات

خانه » ثبت تغییرات
 
ثبت تغییرات
در این بخش به نحوه ثبت تغییرات شرکت و هزینه ثبت تغییرات و مطالبی از این خصوص خواهیم پرداخت .

انجام هر گونه تغییرات در شرکتی که قبلا به ثبت قانونی رسیده است اعم از :

تغییرنام شرکت ، تغییر موضوع فعالیت ، تغییر نشانی ، افزایش یا کاهش سهام یا سرمایه ،

تبدیل سهام به بی نام و با نام ، افزایش یا کاهش سهام یا سرمایه ، تغییر در تعداد مدیران 

شرکت ، تغییر در حقوق نوع خاصی از سهام ، تمدید هیئت مدیره بازرسین ، 

ورود و خروج در مسئولیت محدود ، تغییر تابعیت شرکت ، اصلاحات ماده اساسنامه از جمله :

 حق امضا ، تعداد اعضای هیئت مدیره ، تصویب اساسنامه جدید و…

می بایست حتما ثبت شده و به اطلاع اداره ی ثبت شرکت ها برسد .


نحوه ثبت تغییرات شرکت
نحوه ثبت تغییرات شرکت به صورت زیر می باشد :

تنظیم نمودن یک صورت جلسه که امضای تمامی شرکا را در خود دارا باشد.

-رجوع کردن به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir 
-بارگذاری مدارک خواسته شده در پایگاه اینترنتی مذکور

-فرستادن مدارک بصورت پستی به اداره ثبت شرکت ها

-مراجعه نمودن به اداره ثبت شرکت ها و تادیه هزینه های قانونی مقرر شده برای اخذ آگهی تغییرات تادیه هزینه ی روزنامه رسمی
-صادر شدن آگهی
نکات مهم در خصوص برخی تغییرات شرکت
برای انجام تغییرات نقل و انتقال ، حتما بعد از تنظیم صورتجلسه باید سهامداران کسانی که انتقال دهنده وانتقال گیرنده هستند به دارایی منطقه ای که شرکت در آن واقع شده است مراجعه نمایند و در خواست گواهی نقل و انتقال کنند. 

چنانچه کار بدون گواهی نقل و انتقال به اداره ثبت اسناد کشور پست شود از سوی کارشناس اداره برگشت می خورد.  این صورتجلسه در مجمع عمومی فوق العاده تنظیم می شود و برای نگارش این صورتجلسه به لیست آخرین سهامداران احتیاج است. اصلاح ماده اساسنامه : هرگونه تغییرات در مفاد اساسنامه اصلاح ماده اساسنامه نامیده میشود.

اگر یکنفر اصلاح ماده اساسنامه (حق امضا-تعداد اعضای هیئت مدیره) داشته باشد حتما می بایست قبل از صورتجلسه هیئت مدیره تنظیم شود زیرا صورتجلسه هیئت مدیره بر اساس اصلاح ماده اساسنامه تنظیم میشود. این صورتجلسه در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تنظیم خواهد گردید.

تغییر آدرس :برای تنظیم این صورتجلسه به لیست آخرین سهامداران و همچنین کد پستی محل جدید نیاز است .

تغییر نام : برای تنظیم ایمن صورتجلسه فقط به لیست آخرین سهامداران نیاز می باشد .

هزینه ثبت تغییرات
هزینه ثبت تغییرات ، بستگی به نوع تغییرات دارد .
تنظیم کردن صورت جلسه و ثبت آن در پایگاه اینترنتی و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی با توجه به سیاستهای قیمت گذاری مراکز ثبتی متفاوت است.
ولی معمولا حدود ۳۰۰ الی ۴۵۰ هزار تومان به بالا است . 
وجه مربوط به روزنامه رسمی تغییرات شرکت نیز در حدود ۸۰/۰۰۰ تومان می باشد .
**در خصوص امور ثبت شرکت ، ثبت برند ، تغییرات ثبتی ، کارت بازرگانی ، رتبه بندی و سایر خدمات حقوقی و ثبتی،
مجموعه ثبت پایتخت همراه و یاری گر شما در تمامی مراحل خواهد بود .
برای این منظور به صفحات مربوطه مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه کنید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۳:۵۴ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)